Velkommen til luhmacare.no

Takk for at du besøker LuhmaCare!

Rehabshop skal være en effektiv og enkel nettbutikk. Men bak løsningen er det folk og leverandører som har jobbet med helse og hjelpemidler i Norge, til offentlige og private kunder, i mer enn 25 år. Vårt mål og ønske med denne nettbutikken, er å gjøre det enkelt for deg som kunde å gjøre gode innkjøp!

Har du behov for produktdemonstrasjon, ser etter et produkt du ikke kan finne hos oss, eller rett og slett ønsker et godt tilbud på et større antall produkter; ta kontakt med oss på post@luhmacare.no

Kjøpsvilkår

Som kunde hos LuhmaCare gjelder følgende

Privatkunder

  • Nettbutikk oppdateres fortløpende, men siste veiledende pris gjelder.
  • Betaling skjer med VISA eller MasterCard gjennom Bambora, eller med Klarna faktura via Nordea Bank.
  • Frakt etter Postens satser, alternativt kan varen hentes på vårt lager.
  • Leveringstid normalt 2-5 virkedager.
  • 2 års garanti om ikke annet er infomert.
  • Feil eller mangler ved produktet må meldes snarest, og senest innen 10 dager.
  • Angrefrist: skulle du ikke være fornøyd med varen kan den returenes innen 30 dager i original emballasje. Husk å fylle ut angrerettskjema som fulgte din ordre, eller hent skjemaet her: http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?task=form.downloadFile&id=6174

Bedrifter/Offentlige virksomheter

  • Bestilling gjøres fortrinnsvis i nettbutikk, men kan også gjøres per telefon, telefaks eller e-post.
  • Betaling ved oppkrav, forhåndsbetaling eller faktura.
  • Frakt etter Posten/Brings satser, hentes på lager eller egen foretrukket transportør.
  • Leveringstid normalt fra 2-5 virkedager.
  • 2 års garanti om ikke annet er infomert.
  • Feil eller mangler ved produktet må meldes innen 10 dager.


Skade under transport

Om en sendingen er skadet under transport ved brudd på emballasje, at innholdet åpenbart er knust eller tilsvarende, må du ikke ta ut varen. Påpek at varen er skadet til transportør/funksjonær, og informer om at den skal returneres avsender (Rehabshop). Dette er raskeste og sikreste løsning for å unngå ansvar for en skadet vare.

Om varen er hentet ut og det oppdages at den er skadet i transport først etter at den er åpnet, må den snarest returners til utleveringsstedet, slik at et skadeskjema kan fylles ut. Dette må gjøres samme dag, senest dagen etter at sendingen er hentet ut.

Kvalitet og sikkerhet

Samtlige produkter er CE-merket (93/42/EEG), testet og godkjent etter gjeldende forskrifter, og leveres til NAV hjelpemiddelsentraler og/eller norske kommuner/tilsvarende i dag.